Szkolenie – ABC Przedsiębiorczości

Jesteś cudzoziemcem z prawem pobytu w Polsce?
Chciałbyś/chciałabyś dowiedzieć się jak założyć i prowadzić firmę w Polsce? WYŚLIJ FORMULARZ DO 10 LISTOPADA!

Fundacja dla Somalii rozpoczyna rekrutację kandydatów na pierwszy cykl szkoleń „ABC Przedsiębiorczości”, ukierunkowany na rozwijanie kompetencji biznesowych i zakładanie firmy w Polsce. Dostarczymy niezbędnych narzędzi, by pomóc zamienić twój pomysł w biznes!

Celem szkoleń “ABC Przedsiębiorczości” jest wsparcie cudzoziemców w zakładaniu i prowadzeniu firmy
w Polsce.  Program oferuje łącznie 168 godzin szkoleń w 7 obszarach tematycznych oraz poszkoleniowe indywidualne wsparcie specjalistów (6 godzin dla każdego uczestnika), w tym ogólne i specjalistyczne tematy związane z rozpoczynaniem i prowadzeniem działalności biznesowej w Polsce.

JAK APLIKOWAĆ?

  1. Sprawdź dokładnie formalne kwestie związane z rekrutacją (kryteria aplikacyjne) oraz informacje zawarte
    w Regulaminie. Kryteria aplikacyjne do udziału w szkoleniach są jednocześnie kryteriami w ramach projektu współfinansowanego przez Krajowy Fundusz Azylu, Migracji i Integracji oraz budżet państwa. W przypadku wątpliwości, zapraszamy do kontaktu.
  2. Wypełnij formularz aplikacyjny w j. angielskim i odeślij na adres hr@fds.org.pl do 10 listopada 2018.
  3. Jeśli nie mówisz w języku angielskim, a jesteś zainteresowany/a udziałem w drugim cyklu szkoleń, prosimy
    o wypełnienie aplikacji w języku polskim i przesłanie jej na adres hr@fds.org.pl do 10 listopada 2018.

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Przygotowanie strategii biznesowej i umiejętności liderskich – 24 h
  2. Biznesplan i szczegółowe planowanie swojej działalności – 16 h
  3. Szkolenie z zakresu możliwych form prawnych prowadzenia działalności gospodarczej – 32 h (w tym warsztaty
    i doradztwo)
  4. Prawne aspekty funkcjonowania firmy: umowy (również z zakresu prawa kontraktowego, w tym prawa konsumenckiego), prawo pracy, prawo cywilne i administracyjne – 24 h
  5. Szkolenie z zakresu finansów, księgowości i rachunkowości, podatków i spraw kadrowych – 24 h
  6. Marketing i public relations – 16 h
  7. Podstawy e-biznesu – 32 h

DODATKOWE INFORMACJE:

Pierwszy cykl zaplanowany jest na listopad 2018 – kwiecień 2019, drugi cykl na koniec 2019 roku,
a trzeci na połowę 2020. W każdym cyklu szkoleniowym weźmie udział 20 osób.

SZKOLENIA PROWADZONE SĄ W JĘZYKU ANGIELSKIM. W zależności od potrzeb kandydatów, istnieje możliwość zorganizowania drugiego cyklu szkoleń dla uczestników posługujących się językiem rosyjskim lub ukraińskim i posługujących się językiem polskim. Dlatego zachęcamy do aplikowania nawet jeśli nie znają Państwo języka angielskiego! Państwa kandydatura zostanie uwzględniona na liście rezerwowej
na następny cykl szkoleniowy.

Mieszkasz poza Warszawą? Żaden problem! Fundacja pokryje koszty podróży i zakwaterowania
dla uczestników spoza Warszawy.

Wyłączna odpowiedzialność za wyrażone opinie spoczywa na autorze i Komisja Europejska oraz Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji nie ponoszą odpowiedzialności za sposób wykorzystania udostępnionych informacji.