Poszukujemy specjalisty/specjalistki ds. PR i promocji

Fundacja dla Somalii ogłasza konkurs na stanowisko Specjalisty/Specjalistki ds. PR i promocji w związku z zaakceptowaniem wniosku o dofinansowanie projektu pt. „Wsparcie integracji cudzoziemców na Mazowszu”, współfinansowanego z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.

Zakres obowiązków

  • wsparcie zespołu merytorycznego w rekrutacji beneficjentów do udziału w poszczególnych działaniach projektowych,
  • komunikowanie i promowanie wydarzeń realizowanych w ramach projektu w kanałach własnych (strona internetowa, Facebook, newslettery) oraz w ramach partnerstw i we współpracy z innymi podmiotami,
  • analiza i koordynacja komunikacji i dbałość o efektywne budowanie wizerunku projektu, obsługa mailingów i kontrola przepływu informacji,
  • pisanie i redagowanie tekstów oraz materiałów związanych z promocją działań projektowych,
  • konsultacja materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz nadzór nad produkcją gadżetów.

Miejsce świadczenia usług: Warszawa (z podróżami na obszarze województwa mazowieckiego)

Czas świadczenia usług: praca w niepełnym wymiarze godzin, 20 godzin tygodniowo

Termin obowiązywania umowy: październik 2018 – luty 2021

Wymagania

Kwalifikacje wymagane:

  • wykształcenie wyższe,
  • 3-letnie doświadczenie zawodowe w public relations i promocji,
  • 2-letnie doświadczenie w używaniu narzędzi marketingowych, promocyjnych i służących do komunikacji.

Kwalifikacje pożądane:

  • biegła znajomość języka angielskiego, w mowie i piśmie,
  • doświadczenie pracy w instytucji publicznej lub organizacji pozarządowej działającej w obszarze migracji lub której bliskie są zagadnienia związane ze wsparciem cudzoziemców.

Umiejętności i predyspozycje

  • umiejętność pisania i redagowania tekstów,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu, w zmieniających się dynamicznie warunkach,
  • biegła obsługa programów Word, Excel, Power Point, podstawowa obsługa programów i narzędzi marketingowych oraz social media,
  • sumienność i zaangażowanie, kreatywność, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, odporność na stres,
  • zdolności interpersonalne, gotowość do uczenia się.

Jak aplikować?

  1. Jako ofertę należy złożyć swoje CV i list motywacyjny.
  2. Oferta może być sporządzona w języku polskim lub języku angielskim.
  3. Oferta musi zawierać ofertę cenową netto za godzinę w ramach wskazanego wymiaru czasu pracy i zakresu obowiązków.
  4. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 12 października 2018 do godz. 16:30.

– osobiście w siedzibie Fundacji;

– pocztą elektroniczną na adres HR@fds.org.pl z tytułem wiadomości: Rekrutacja: Specjalista ds. pr i promocji.

Szczegóły dotyczące oferty oraz postępowania wyboru znajdują się tutaj i tutaj

Głównym celem projektu jest stworzenie wyspecjalizowanego programu integracyjnego i aktywizacji zawodowej cudzoziemców. Działania projektowe realizowane przez Fundację obejmują prowadzenie punktów konsultacyjno-informacyjnych zapewniających indywidualne doradztwo integracyjne, prawne, zawodowe, psychologiczne, realizuję programu asystentów międzykulturowych wywodzących się ze środowisk migranckich, kursy języka polskiego na różnych poziomach zaawansowania z elementami kultury i działaniami integracyjnymi, program przygotowania do prowadzenia własnej działalności gospodarczej i aktywizacji na rynku pracy, a także cykl wydarzeń integracyjnych i międzykulturowych.

Wyłączna odpowiedzialność za wyrażone opinie spoczywa na autorze i Komisja Europejska oraz Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji nie ponoszą odpowiedzialności za sposób wykorzystania udostępnionych informacji.